چاکراها
یوگا راز نشاط

آمار مطالب

کل مطالب : 40
کل نظرات : 3

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 12

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 82
بازدید سال : 423
بازدید کلی : 236742
تبلیغات
<پروردگارا! به من آرامشی عطا فرما تا بپذيرم آنچه را كه نمي توانم تغيير دهم و شهامتی،تا تغيير دهم آنچه را که مي توانم و بينشی تا تفاوت اين دو را بدانم؛ مرا فهم ده، تا متوقع نباشم دنيا و مردم آن مطابق ميل من رفتار كنند>
نویسنده : مرزبان
تاریخ : دو شنبه 16 مرداد 1391
نظرات

چاکراها نقاطی هستند در بدن ما که انرژی پرانا یا انرژی حیات را جذب می کنند. چاکراها مرکزهای انرژیکی بدن هستند. پرانا از چاکراها وارد بدن می‌شود و از کانالهای انرژی به اندامها یا نقاط حساس بدن می‌رود. در بدن , چاکراهای انبوهی هست ولی اصلی ترین ان ها 7 چاکرا می باشد. هر چاکرایی ارتباط مستقیم با یک سری از ارگان های بدن دارد. تاثیرات این چاکرها در عملکرد این ارگان ها و همچنین تاثیربخش در عملکرد روحی و روانی ما است.

چاکرای 1: چاکرای جنسی است که در انتهای استخوان دنبالچه قرار دارد.رنگ این چاکرا قرمز است و کارایی ان بر روی استخوان بندی و ماهیچه‌ها بر روی کلیه‌ها و غدد فوق کلیه بر روی اندامهای جنسی و فعالیت‌های جنسی است. عملکرد ابن چاکرا نگهداری , بقا و استواری شما را بسیار می کند و حس امنیّت را در شما افزایش دهد.

چاکرای 2 : چاکرای هارا است که حدودا دو انگشت زیر ناف قرار دارد.رنگ این چاکرا نارنجی است و کارایی ان بر روی روده و فشار خون است. عملکرد ابن چاکر در بروز خشم و نفرت وکینه یا حس شرافت است . هارا نقطه مرگ و زندگی است. در سنت ژاپنی عمل هاراکیری در این نقطه روی می دهد.

چاکرای 3 : چاکرای شبکه خورشیدی است.رنگ این چاکرا زرد است و محل استرس ,غرور های بیجـا , منیّتها و ذّلت و خواری است. متانت و وقار ونرمی در این چاکرا مایه ایجاد آرامش میشود.

چاکرای 4 : چاکرای قلب در میان قفسه سینه قرار دارد. رنگ این چاکرا سبز است و بر روی قلب و ریه‌ها کارساز است.عملکرد ابن چاکرا به باز کردن قلب کمک می کند تاقلب شما را بسمت عشق ، بسمت دوست داشتن و بسمت زیبایی ها باز کند.

چاکرای 5: چاکرای گلو است. رنگ این چاکرا ابی است که بر روی تارهای صوتی و تیروئید کارساز است.عملکرد این چاکرادر بالا بردن خلاقیت و ابراز درون است.

چاکرای 6: چاکرای آجنا است.رنگ این چاکرا نیلی است که بر روی چشم‌ و غده هیپوفیز و غده صنوبری کارساز است و بر روی حافظه کارایی می‌گذارد.عملکرد این چاکرا با مدی تیشن کردن فراوان کمک به باز کردن چشم سـوم است.

چاکرای 7: چاکرای تاج در فرق سر قرار دارد.رنگ این چاکرا بنفش است و انرژی ایزدی از این چاکرا وارد بدن می‌گردد. با مدی تیشن کردن فراوان عمل اشراق در این چاکرا اتفاق ما افتد.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 2139
برچسب‌ها: چاکرا , chakra ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


Y O G A N E S H A T
به سایت Yoga Neshat خوش آمدید شیراز خیابان ارم 32295024 _071 http://www.facebook.com/groups/187203674713682


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود